Marketing Škoda lanza un proyecto fotográfico para visibilizar el ciclismo femenino por Patricia Anzola|Publicada 11/05/2023 Proximity Barcelona está detrás del proyecto ‘Bycicle face’.Fuente info Autor: Ofertas de $100M: Cómo presentar ofertas tan buenas que la gente sienta que es estúpida si dice que no (Acquisition.com $100M Series) 4.8 out of 5 stars(345)25,95 € (as of 18/11/2024 22:26 GMT +02:00 - More infoProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) Storytelling salvaje (Alienta) 4.6 out of 5 stars(576)17,05 € (as of 18/11/2024 22:26 GMT +02:00 - More infoProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) El vendedor desafiante: Las características necesarias para vender siempre (Gestión del conocimiento) 4.4 out of 5 stars(220)2,43 € (as of 18/11/2024 22:26 GMT +02:00 - More infoProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.)
Publicada 20/02/2024 No Mames Wey llena sus tiendas de ‘chorizos’ La campaña, que estará en redes sociales, tiendas y cartelería, se ha realizado internamente.
Publicada 03/02/2023 Así es la campaña de producto de Cinfa ‘Hielo’, una trabajo de Ogilvy Barcelona, busca resaltar los beneficios de Pharmagrip Forte.
Publicada 08/05/2023 La campaña (y receta) más picante de KFC ‘Los Malditos’ está firmada por la agencia creativa PS21. La agencia de medios es Proximia.
Publicada 08/03/2024 ¿Por qué Foster’s Hollywood elige Inglaterra para testear sus nuevos productos? La marca recupera la categoría de sandwich y lo comunica con una campaña de McCann rodada en el Condado de Sandwich.