Marketing El Frankenstein de la creatividad por Patricia Anzola|Publicada 20/06/2024 Fuente info Autor: A 22 pasos del éxito: De 0 a 25.000.000€ 4.4 de 5 estrellas(2661)13,51 € (a partir de 18/11/2024 22:26 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) Inspired: How to Create Tech Products Customers Love (Silicon Valley Product Group) 4.6 de 5 estrellas(5636)28,27 € (a partir de 18/11/2024 22:26 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) The Hard Thing About Hard Things: Building a Business When There Are No Easy Answers 4.6 de 5 estrellas(14221)16,14 € (a partir de 18/11/2024 22:26 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.)
Publicada 11/05/2023 El Salseo: «Creemos que a la gente le gustan los piques de marcas y además nos humaniza» Entrevista con Sergio Otín, director de marketing de la nueva cadena de ‘delivery’ de hamburguesas que ha llegado al territorio español con 29 puntos de distribución y que ha lanzado una lona con guiños a Goiko y a Vicio.
Publicada 01/06/2022 Teresa Rivera, directora de marketing de Finetwork Esta profesional ha trabajado en multinacionales como Chicco o Famosa Group.
Publicada 14/07/2023 Miravia: «Queremos convertirnos en una ‘love brand'» Entrevista con Francesca Musacchio, directora de marketing de este marketplace, para conocer su estrategia de marketing y comunicación.
Publicada 21/06/2024 Trasmed muestra cómo la forma de viajar ha cambiado Pingüino Torreblanca firma la creatividad de la campaña ‘Viaja con los nuevos tiempos’.