Marketing Marketing olfativo: una herramienta para potenciar experiencias y construir recuerdos por Patricia Anzola|Publicada 05/07/2024 Fuente info Autor: Poor Charlie's Almanack: The Essential Wit and Wisdom of Charles T. Munger 4.6 de 5 estrellas(2403)23,23 € (a partir de 14/04/2025 22:38 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) Invisible Women: the Sunday Times number one bestseller exposing the gender bias women face every day 4.6 de 5 estrellas(12096)12,50 € (a partir de 14/04/2025 22:38 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) Cuatro mil semanas: La vida es corta. ¿Qué piensas hacer al respecto? (Vivir Mejor) 4.3 de 5 estrellas(589)10,40 € (a partir de 14/04/2025 22:38 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.)
Publicada 30/09/2022 Así se presenta Iryo a los consumidores McCann firma la creatividad de la principal pieza audiovisual.
Publicada 23/01/2023 Provocativa acción de exterior de Disney + para promocionar su nueva serie La plataforma acaba de estrenar ‘Bienvenidos a Chippendales’.
Publicada 21/02/2022 Lactalis-Nestlé: «Los fabricantes debemos comprometernos con el impacto medioambiental de nuestros productos» Este 2022 se cumplen 50 años del lanzamiento del primer yogur Nestlé y en Marketing News hemos querido hablar con la directora de marketing de Lactalis-Nestlé.
Publicada 23/03/2024 McDonald’s presenta un nuevo anuncio que pone en valor su oferta de pollo La nueva campaña que estará en Reino Unido está firmada por Leo Burnett UK.