Marketing ¿Cuál es la influencia de los envases en la percepción de los productos alimenticios? por Patricia Anzola|Publicada 09/01/2025 Fuente info Autor: Invisible Women: the Sunday Times number one bestseller exposing the gender bias women face every day 4.6 de 5 estrellas(12096)12,50 € (a partir de 14/04/2025 22:38 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) Atomic Habits (EXP): An Easy & Proven Way to Build Good Habits & Break Bad Ones 4.6 de 5 estrellas(175826)19,15 € (a partir de 14/04/2025 22:38 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) HISTORIAS DEL PUNK (COMIC) 17,10 € (a partir de 14/04/2025 22:38 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.)
Publicada 22/03/2023 Cacaolat quiere posicionarse como una opción para el momento del desayuno La marca lanza la campaña ‘El Desayuno’, firmada por la agencia creativa Fuego camina conmigo
Publicada 15/04/2024 Carteles perfumados de McDonald’s provocan antojos de patatas fritas en Países Bajos TBWANeboko es la agencia detrás de la campaña, que se puede encontrar en Utrecht y Leiden.
Publicada 07/03/2023 ¿Cómo son los vídeos que triunfan en TikTok? (Nunca lo hubieras imaginado) El estudio de Metricool analiza 1.907.846 vídeos de 48.591 cuentas personales y ‘business’.
Publicada 03/11/2022 Ruavieja apuesta por las amistades verdaderas en su anuncio navideño Detrás de esta campaña de la marca de licor de Pernod Ricard está la agencia creativa Sioux&Cyranos.