Marketing Beefeater 0,0 lanza su primera campaña de publicidad por Patricia Anzola|Publicada 15/10/2024 ‘0.0% alcohol, 100% fun’ está firmada por David Madrid. Fuente info Autor: The Lean Startup: The Million Copy Bestseller Driving Entrepreneurs to Success 4.5 de 5 estrellas(14721)18,00 € (a partir de 14/10/2024 22:21 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) The Challenger Sale: How To Take Control of the Customer Conversation 4.5 de 5 estrellas(5299)20,62 € (a partir de 14/10/2024 22:21 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) Why Nations Fail: The Origins of Power, Prosperity and Poverty 4.5 de 5 estrellas(8442)12,46 € (a partir de 14/10/2024 22:21 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.)
Publicada 15/10/2022 Acción de exterior de una inmobiliaria para ensalzar la ciudad de San Sebastián Detrás de esta campaña está la empresa Areizaga, que ha confiado en la agencia Shernan Creative Collective el desarrollo de la creatividad.
Publicada 29/02/2024 El canal digital ya supone un 61,7% de la inversión sobre el total de medios, según el estudio de IAB La cifra superó los 4.970 millones de euros en el ejercicio pasado.
Publicada 04/03/2022 La inversión publicitaria aumentó un 11,1% en enero, con exterior y cine liderando el crecimiento En cambio, televisión y revistas cierran en negativo, según InfoAdex.
Publicada 03/02/2024 Daniela Idi, nueva directora de marketing para Europa, Oriente Medio y África para Motorola Sustituye a Jutta Peinze, quien ya no forma parte de la compañía.