Marketing Blanca Gallego, directora global de marketing en Farmasí por Patricia Anzola|Publicada 15/01/2025 Llega procedente de Kiko Milano, empresa en la que ha trabajado como brand marketing manager para Iberia.Fuente info Autor: Expert Secrets: The Underground Playbook for Converting Your Online Visitors into Lifelong Customers 4.8 de 5 estrellas(2102)17,67 € (a partir de 14/04/2025 22:38 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) El Hombre más rico de Babilonia (EXITO) 4.7 de 5 estrellas(3099)8,07 € (a partir de 14/04/2025 22:38 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) Careless People: A story of where I used to work 4.6 de 5 estrellas(568)20,89 € (a partir de 14/04/2025 22:38 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.)
Publicada 08/02/2023 Interflora centra su campaña de San Valentín en el marketing de ‘influencers’ ‘I flower you’ se ha llevado a cabo de manera interna.
Publicada 28/11/2022 Nestlé presenta su alternativa vegana al foie La marca Garden Gourmet replica el foie gras, pero con ingredientes 100 % vegetales, con una edición limitada.
Publicada 29/06/2022 Heura tacha la palabra carne de su lona gigante en un acto de reivindicación La empresa de carne 100% vegetal hackea su propia lona de la calle Alcalá y 600 hamburguesas.
Publicada 18/05/2024 Oroweat estrena cuatro divertidos ‘spots’ con Raúl Arévalo para hablar de sus ingredientes y nutrientes La campaña ‘No es solo pan, es Oroweat’ está firmada por Ogilvy.