Marketing Cepsa da paso a Moeve por Patricia Anzola|Publicada 31/10/2024 Landor ha trabajado la imagen de la marca, que estrena campaña para dar a conocer este cambio.Fuente info Autor: The Hard Thing About Hard Things: Building a Business When There Are No Easy Answers 4.6 de 5 estrellas(14221)16,14 € (a partir de 18/11/2024 22:26 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) Poor Charlie's Almanack: The Essential Wit and Wisdom of Charles T. Munger 4.6 de 5 estrellas(1802)23,23 € (a partir de 18/11/2024 22:26 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) Building a StoryBrand: Clarify Your Message So Customers Will Listen 4.7 de 5 estrellas(9981)9,77 € (a partir de 18/11/2024 22:26 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.)
Publicada 15/11/2023 MediaMarkt usa un vídeo ‘fake’ creado por CGI para promocionar el Black Friday El Arco del Triunfo de Barcelona ha sido protagonista de una acción ‘fake’ de la marca de distribución para promocionar el Black Friday.
Publicada 28/04/2023 Evo Banco quiere camelar al público digital ‘La cuenta que te camela’ está creada por la agencia creativa Pixel and Pixel y el equipo de publicidad y marketing de Evo Banco.
Publicada 18/11/2022 La campaña del catálogo digital de juguetes de Carrefour que anima a los niños a ser mil cosas Publicis es la agencia creativa detrás del spot de televisión y de las distintas activaciones en digital y OOH.
Publicada 10/10/2023 La campaña más amarga de Estrella Galicia La marca del grupo Hijos de Rivera lanza La Bitter con una pieza audiovisual de la agencia creativa Tony Le Brand.