Marketing LaLiga quiere sensibilizar sobre el impacto del odio en el fútbol por Patricia Anzola|Publicada 19/02/2025 El Ruso de Rocky firma la nueva campaña ‘El fútbol que queremos, luchémoslo hoy’.Fuente info Autor: The Let Them Theory: A Life-Changing Tool That Millions of People Can’t Stop Talking About 4.6 de 5 estrellas(7205)18,68 € (a partir de 03/03/2025 22:35 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) HISTORIAS DEL PUNK 18,00 € (a partir de 03/03/2025 22:35 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) Problemas de tecnología industrial I (Ingeniería) 4.7 de 5 estrellas(23)15,20 € (a partir de 03/03/2025 22:35 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.)
Publicada 10/07/2024 Andrea Frye, directora de marketing de Dojo Se trata de un puesto de nueva creación porque la compañía acaba de comenzar a operar en España.
Publicada 15/07/2023 Primera campaña de Mahou Rosé, su nueva cerveza ‘El sabor de algo… inesperado’ está firmado por la agencia creativa &Rosàs.
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Publicada 04/03/2022 La inversión publicitaria aumentó un 11,1% en enero, con exterior y cine liderando el crecimiento En cambio, televisión y revistas cierran en negativo, según InfoAdex.