Marketing Supeco vuelve a televisión por Navidad por Patricia Anzola|Publicada 21/12/2022 Publicis España, agencia creativa del grupo Publicis Groupe, ha desarrollado un año más la campaña de Navidad de la cadena.Fuente info Autor: Castigo (ESPASA NARRATIVA) 4.2 de 5 estrellas(1142)20,80 € (a partir de 14/10/2024 22:21 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) Meditaciones (Pensamiento Ilustrado) 4.6 de 5 estrellas(487)12,30 € (a partir de 14/10/2024 22:21 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.) The Challenger Sale: How To Take Control of the Customer Conversation 4.5 de 5 estrellas(5299)20,62 € (a partir de 14/10/2024 22:21 GMT +02:00 - Más informaciónProduct prices and availability are accurate as of the date/time indicated and are subject to change. Any price and availability information displayed on [relevant Amazon Site(s), as applicable] at the time of purchase will apply to the purchase of this product.)
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